Cím | Szerző | Oldalszám | Kieg.adatok | Megjegyzés | Tárgyszavak |
---|
Duális képzési jellemző a szociális munka alapképzésben | Szoboszlai Katalin, Fábián Gergely | 3-13. p. | | | |
Egyetemi és szakmai mentorálás. "Mester (... ) most útunk merre tartson?" | Jávor Rebeka, Szöllősi Gábor | 14-35. p. | | | |
A munkaalapú tanulás jelentősége a szociális képzésekben - avagy a gyakorlat diadala | Borda Viktória, Brettner Zsuzsanna, Gyurok Ernő | 36-54. p. | | | |
Mit tehetünk a lapangó tehetségekért? Ajánlások mentortanárok részére | Fedor Anita, R., Láczay Magdolna, Balogh Erzsébet | 55-72. p. | | | |
Ki, kinek a kije: Mentorszerep a duális képzésben | Kiss János | 73-87. p. | | | |
A szakmai etika tanításának módszertani összefüggései a szociális munka duális alapképzései formájában | Patyán László | 88-101. p. | | | |
A nonformális tanulás használatának relevanciája a szociális képzésekben | Csillag Attila, Kóbor Krisztina | 102-116. p. | | | |
A személyiség és az önismeret szerepe a mentori munkában, a duális képzés során | Kiss János, Barth Anita | 117-137. p. | | | |
A tudatosítás és a kritikai gondolkodás szerepe a duális szociális munkás képzésben | Zolnai Erika, Hüse Lajos | 138-157. p. | | | |
Reziliencia és szociális munka | Ceglédi Tímea, Szathmáriné Csőke Krisztina | 158-180. p. | | | |
A mentorálás egészségpszichológiai vonatkozásai | Majer Réka | 181-196. p. | | | |
Mentori munka a felsőfokú duális képzés gyakorlati szakaszában | Veressné Gönczi Ibolya | 197-209. p. | | | |