Analitikák

CímSzerzőOldalszámKieg.adatokMegjegyzésTárgyszavak
Duális képzési jellemző a szociális munka alapképzésbenSzoboszlai Katalin, Fábián Gergely3-13. p.
Egyetemi és szakmai mentorálás. "Mester (... ) most útunk merre tartson?"Jávor Rebeka, Szöllősi Gábor14-35. p.
A munkaalapú tanulás jelentősége a szociális képzésekben - avagy a gyakorlat diadalaBorda Viktória, Brettner Zsuzsanna, Gyurok Ernő36-54. p.
Mit tehetünk a lapangó tehetségekért? Ajánlások mentortanárok részéreFedor Anita, R., Láczay Magdolna, Balogh Erzsébet55-72. p.
Ki, kinek a kije: Mentorszerep a duális képzésbenKiss János73-87. p.
A szakmai etika tanításának módszertani összefüggései a szociális munka duális alapképzései formájábanPatyán László88-101. p.
A nonformális tanulás használatának relevanciája a szociális képzésekbenCsillag Attila, Kóbor Krisztina102-116. p.
A személyiség és az önismeret szerepe a mentori munkában, a duális képzés soránKiss János, Barth Anita117-137. p.
A tudatosítás és a kritikai gondolkodás szerepe a duális szociális munkás képzésbenZolnai Erika, Hüse Lajos138-157. p.
Reziliencia és szociális munkaCeglédi Tímea, Szathmáriné Csőke Krisztina158-180. p.
A mentorálás egészségpszichológiai vonatkozásaiMajer Réka181-196. p.
Mentori munka a felsőfokú duális képzés gyakorlati szakaszábanVeressné Gönczi Ibolya197-209. p.